miercuri, 18 august 2010

No dance,NO METAXA!!!


















In tabara din Grecia am fost in 4 excursii in care ne-am distrat minunat.Am fost pe Insula Piratilor,la Meteora,Skiatos si muntele Olimp.
In croaziera din Skiatos cred ca ne-am simtit cel mai bine.Totul parca era rupt dintr-un vis...in mijlocul marii inconjurat de o parte si de alta de munti si insule,totul parca te trimitea intr-o alta lume.Stand pe punte,cred ca era imposibil ca briza marii sa nu-ti aminteasca de celebra scena din Titanic si parca o forta din interiorul tau te indemna sa strigi cat te tin plamanii:''I'm the king of the world!!!''.Privind valurile cum se spargau intr-un mod fascinant puteai zari cate un delfin zburdand prin apa.Atmosfera de pe croaziera a fost una foarte placuta...pe langa plaja am invatat dansuri grecesti ,ne-am batut cu baloane cu apa si cel mai important :am baut Metaxa.Nu e greu sa dansezi sirtachi(zorba)...melodia parca ma poarta din nou acolo... si acum il aud pe fiul cel mic al capitanului''Left!Right!...Stanga!Dreapta!.Cred ca armonia de pe vas era data de regula de aur impusa de capitan...si anume:NO DANCE !NO METAXA!!!
Cu sigurantza croaziera va ramane o amintire frumoasa in mintea si sufletul tuturor.

Sfat:Ascultati melodia si dansati!....nu uitati... NO DANCE!NO METAXA!!!

2 comentarii: