luni, 22 martie 2010

Copilul din spatele ochilor...(Ziua internationala a Sindromului Down

















Duminica a fost Ziua Internationala a Sindromului Down.
Cateva informatii despre sindrom gasiti aici,aici si aici.
A fost frumos...fiecare a incercat sa participe cum a putut la cate o activitate.
Unii cu fotografia...altii cu fotbalul ... desenau...radeau...se iubeau...
Daca am avea si noi capacitatea de a iubi cum iubesc ei...
In alta ordine de idei,ma gandeam la etnia rroma...majoritatea populatie o respinge...toata lumea se ingrozeste ...nimeni n-o suporta...si cu toate astea avem locuri speciale pentru ei in licee si facultati...pentru ca nu trebuie sa-i discriminam...trebuie sa le dam o sansa pentru un viitor mai bun...insa copii cu sindrom down nu sunt acceptati intr-o scoala normala...sa inteleg ca ei n-au dreptul la un vitor mai bun???ma rog...
Revenind la ziua de duminica...am fost sa fotografiez...si la un moment dat am fotografiat o fetita...apoi i-am aratat fotografia...a venit incet spre mine,a privit si s-a bucurat...apoi s-a apropiat timid de mine si mi-a dat un pupic...cred ca este una din cele mai frumoase multumiri pe care le-am primit vreodata...a fost un moment emotionant pentru mine...rar ai parte de o multumire atat de inocenta si pura...
A fost o zi frumoasa din care am avut multe de invatat...

Un comentariu: